شب نوشت (۳)

شب نوشت (۳)

در برهه سختی از زندگی ام به سر می برم برهه ای که احتمالا یک ماه دیگر به طول بینجامد . باید تمام تلاشم را بکنم تا در صورت کسب بهترین نتیجه ممکن در این ماه. نتیجه نهایی عادی ترین حالت ممکن خود و حتی شاید به نوعی ضعیف باشد . 

ذهنم پر از هیاهو و در عین حال سکوت است 

روز هایی که منتظر شروع دانشگاه بودم با خودم می گفتم دلم برای برنامه ریزی های فراوان و دغدغه های بیشمار لک زده است ؛ اما حالا حتی نمی توانم تصور کنم که راحت زندگی کردن چگونه است .

به گمانم یکی از اخلاق های بد من این است که همیشه با خودم فکر می کنم 

 شرایط بد موجود همیشگی خواهد بود و قرار نیست تغییری اتفاق بیفتد .

_______________

گاهی اوقات با خودم فکر می کنم خیلی از افراد تو را دوست خواهند داشت زمانی که هر چه گفتند گوش کنی ٫ حتی وقتی چیزی نمی گویند نیز تو طبق سلیقه آنها رفتار کنی و به بیان دیگر در چهار چوبی باشی که آنها می خواهند .خواسته ای از آنها نداشته باشی همیشه از آنها متشکر باشی و ... . اما امان از آن روزی که تو اعتراضی به شرایط موجود داشته باشی ؛ آن موقع است که انگار تمام دوست داشتن های گذشته سرابی بیش نبوده . من فکر می کنم که ما باید هر شخصی را همان گونه که هست دوست بداریم با تمام کم و کاستی هایی که دارد هر چه باشد آدم بی عیب و نقص که نداریم .

و دوست داشتن واقعی به گمانم آن است که زمانی که ناراحت و عصبانی هستیم دل آنهایی که ادعای دوست داشتن آن ها رو می کنیم نشکنیم وگرنه همه وقتی حالشان خوب است خوش اخلاق و مهربان هستند .

به گمانم آن شخصی که موقع ناراحتی و عصبانیت هر آنچه که می داند تو دوست نداری بشنوی را به رویت می آورد و از هر آنچه که در رابطه با تو می داند به بدترین شکل ممکن در صورتت می کوبد در واقع تو را دوست ندارد آخر چگونه می شود کسی را دوست داشت و عامل حال بدش شد ؟!؟چگونه می توان دید که کسی که دوستش داری حالش بد است و او را به حال بد خودش رها کنی ؟!

در نظر من چنین افرادی فقط تظاهر به دوست داشتن می کنند والا غیر .

_______________

نمی دانم چه قانون نانوشته ای وجود دارد که من هر سال .در روز تولدم آن طور که باید و شاید خوشحال نیستم ! امروز هم اینگونه پایان یافت تا مثال نقضی نباشد . 

تولد بیست و یک سالگی ام در عادی ترین حالت ممکن مبارک 🙃🙂

باشد که امتحان ادراری به خیر بگذرد ✌🏻

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار
bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان
Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی